självdiciplin va de ja..

Denna dagen har inte alls blivit till vad jag hade tänkt. Igår var planerna att jag skulle gå upp vid åtta eller senast nio för att gå ut och gå en powerwalk innan jag skulle ägna dan åt att plugga. För det är ju det som jag verkligen måste göra. Men jag vaknade vid tjugo över tio (eller ja en gång vid halv sju imorse me) och nu är klockan snart halv ett OCH jag har inte fått ett enda vettigt gjort förutom att ätit frukost. Fastnade på facebook me att göra absolut ingenting, och sedan på bilddagboken där jag hittade en hel del bilder från helgens trashockey när vi spelar! =) Skoj! (se nedan)

Nä, nu borde jag nog ta tag i dagen..Så att jag kan komma igång med att plugga nån gång...
 

Vårt lag "Åhus 2" redo för match.. Vad emelie gör vet jag inte..?! :S
image351

Redo för slutspel
image352

jag mot en från bromölla
image353

Det blev nog mål ??

image354

ännu en bild där jag var i match
image355

 Jag, sådär vid tre på natten eller nåt!
image356
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0