skola o stan

Ny dag me nya prövningar... Ska snart bege mig till bussen för att åka till skolan. Ska bli intressant och se hur mycket vi kommer att hänga med i på föreläsningen idag.. :S Alltid lika spännande att se vad som ska tas upp. Men igår vara jag iallafall duktigt och skrev ut alla 45 sidor föreläsningsanteckningar, så nu ska jag kanske hänga med lite mer på föreläsningen. Hoppas på det iallafall!

Efter skolan blir det stan. Ska leta födelsedagspresent till pappa som fyller år imorgon och även leta efter nya jeans till mig själv. Har kommit på att jag behöver ett par nya nu. Sedan är det även en massa till som jag behöver fixa. typ gå till friskis och köpa kort. Om jag inte ska göra det på träningen imorgon istället. Funderar på vilket som är smidigast? Hmm.. får fundera lite till på det först.

Nehe, dags att cykla till bussen nu!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0