taizé i vår???

Usch... har ett val att göra nu igen och vet inte alls hur jag ska göra... Jag vill ju åka till taizé, men vet redan nu att jag har skola den 26:e april när de åker. Så frågan är ju om man kan missa en gång eller hur det blir då? Sen är ju frågan hur schemat ser ut för den affärsutvecklingen som jag oxå ska läsa då. Eller om det bara var de sista fem veckorna som den kursen gick?? E det helfart eller halvfarts kurs jag ska läsa??? Snacka om att jag har noll koll!

Får allt bli lite funderande på om jag ska åka med som ledare till taizé... Är ju grymt lockande och skulle behöva en vecka i taizé igen. Speciellt om jag ska jobba större delen av sommaren me.

Underbara, favoritplats taizé...
image339

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0