tenta imorn!

Plugget idag har gått bra. läst de sista artiklarna och sen suttit me en massa begrepp. Närmare bestämt sådär en 230 stycken som alla behandlar tentan... men det gick bra. Kan faktiskt förklara det flesta av dem. Dock gick det  lite sämre när jag började med en räkneuppgift på solowmodellen... Blev fel i slutet och sen försvann den postiva tanken om att detta känns bra. Dock konstaterade jag efter fyra omräkningar av ekvationen att det står fel på lösningspappret som vår lärare har gjort! Så det var inte felräkning av mig... =) Så nu känns det någorlunda bra igen. Dock måste jag öva en hel del till på ekvationsräkningarna så att jag kan alla stegen hyfsat bra.. Är dumt om jag faller på de tentafrågorna.

Har bokat tågbiljett till kalmar nu me, så imorgon vid denna tiden är jag i kalmar igen. =) Härligt!

Så nu ska jag packa, sen köra ner till kavntum och köpa lite mat, frukt o dricka som jag ska ha med mig på tentan imorgon och sen blir det sista pluggetappen efter det. Och den lär vara tills jag känner mig redo för att skriva en tenta imorgon!

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0