tentaplugg

Sitter här i köket och har alla papper o böcker liggande i en hög och funderar på var jag ska börja. I förmiddags ägnade jag mig åt att göra klart min inlämningsuppgift i excel till måndag. Den blir nog bra tillslut. Hoppas det är någorlunda rätt me.. :S Är lite osäkert om jag har rätt benämningar på x-axlarna. Men, men det blir nog bra ändå!
När jag var klar me inlämningsuppgiften, började jag så smått sammanfatta allt vi ska ha på tentan. Vid halv ett var det sedan dags för mat och eftersom jag hade barrikerat hela kökbordet me papper o böcker o data, så fick allt hamna i en hög istället och nu är ju då frågan var man ska börja nu.

Brossan har dessutom lov nu, så även han o pappa är hemma. Vilket både är negativt ocxh positivt. Positivt för att jag kom faktiskt upp i tid idag och kunde komma igång och plugga i någorlunda vettig tid på dan. Negativt för att det är liv i huset hela tiden och nån är alltid i vägen och påverkar min koncentration. Vaddå att man lätt vänjer sig vid att bo själv och kunna sprida ut sig som man vill utan att någon annan kommer och stör och klagar! Men, men. Är ju bara sex veckor kvar att bo hemma nu, sen ska jag flytta tillbaks till kalmar igen. =)

Nej, dags att återgå till pluggandet av nationalekonomi nu!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0