Träning

Träningen var skön men riktigt jobbig. Ledaren körde verkligen enformiga rörelser, t.ex samma rörelse en hel låt... och det gjorde ju att man tog ut all energi i de musklerna under just en låt, istället för att dela ut det så att det blir olika muskler som jobbar hela tiden. Usch, var lite jobbigt där.. Men träning blev det iallafall och nu är jag nog redo för att spela trashockeyturnering imorgon.. Ska bli spännande och se hur det går.. eller snarare spännande att se hur mycket skadad och hur många blåmärken jag kommer att få.. Lär nog vara lätt mörbultad när det är slut, för trashockey är som alla andra scoutaktiviteter, GALET farliga. Lyckas man undgå att bli skadad eller inte få ett enda blåmärke har man inte varit aktiv.. Haha! Så kameran ska helt klart med imorgon. Måste dokumentera alla galna trix och skador o annat som definitivt kommer bli!

Imorgon har jag ju ingen föreläsning, så därför är planerna istället att göra klart scoutekonomin och sedan plugga. Innan det är dags för att åka till höör på kvällen..  Men nu ska jag kolla på califonication och sedan navy CIS.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0