uppstigning 07:15..

Ska upp om åtta timmar så borde nog gå o lägga mig snart. Men det känns så galet fel. Kan ju inte gå o lägga mig tidigare en fredagskväll än vad jag gjort resten av veckan.. tokigt! Ännu mer tokigt är det att jag ska gå upp klockan kvart över sju imorgon bitti. Det är tidigare än vad jag har gått upp nån enda dag denna veckan. Men ska man gå till bussen vid halv nio, så är det bästa att gå upp en timme innan.. Dumt att riskera att missa bussen när man har ett tåg att passa i stan som går 09:23. Speciellt me tanke på att nästa tåg mot höör går en timme senare, och då ska vi ungefär vara på plats. Åker ju dessutom som ledare för seniorerna o då är det ännu sämre om jag inte kommer dit samtidigt me dem. Så därför borde jag nog ta o sova snart! :P

Har kommit på min högtidstema utklädnad ikväll me.. Den blir nog rätt bra, tror jag! Ganska så fantastiskt passande bör den blir iallafall.. Iallafall om man tänker åttio-nittiotal! Haha! Övergav min tradiga tanke på tomteluva o de... fast det är nerpackat de me.. Kan ju variera mig då om jag tröttnar på den ena utklädnaden! :) Alltid bra me nödlösningar me oxå. =)

Men nu är det faktiskt sängen som gäller!
Ha en härlig helg! Det ska jag iallafall ha, och ska försöka undvika att blåsa bort i den väntade stormen.. Hoppas att det inte är så stormigt i mitten av skåne.. Borde ju inte va de, logiskt sett! =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0