vad är det me facean??

ahh... kommer inte in på facebook idag och det är lite störigt. Kan man kalla det beroende...?? Jupps, I think so. =) Iofs är det bra att den inte funkar, för då har jag fått ordentligt me plugg gjort istället. Annars kan man lätt hamna där när motivationen för att plugga försvinner. Men är ju lite irriterande me.. bara för att det inte funkar, så är man inne o testar hela tiden för att se om det kan tänkas funka nån gång..

Har lagt ner mitt tentaplugg för idag nu. Kände att det inte gav så mycket att sitta me de just nu. Kanske ska jag läsa igenom den sista artiklen senare, men just nu behöver jag lite tid för att bara slappna av och kolla på tv. Och försöka repetera det jag pluggat på idag utantill så mycket som mljligt bara! =)

Satt o skrev ner alla formler som vi har till tentan. Det blev "bara" nio handskriva A4 sidor... det är många formler!!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0