Y=sAf(k), Y=C+I+G+NX o.s.v.

Mitt plugg är nu nerdraget till att endast bestå av föreläsningsslides och checklistan me alla begrepp nu.. och det räcker mer än väl! För nu är klockan snart elva och det innebär att det är tio timmar tills jag sitter i aulan och väntar på att börja skriva tentan.. sen när klockan är två och tentan definitivt är skriven. Så ska jag köra ner till stan, hitta en parkering nära mammas jobb, lämna bilnycklarna till henne och sedan ta min packning och gå till stationen. 15:23 ska jag sedan me tåget. (undra hur många gånger det är som jag de senaste tolv månaderna åkt med det tåget...) Alldeles för många! Tror faktiskt att det är alla de senaste gångerna när jag åkt tåg från krstd till hässleholm för att sedan åka vidare uppåt har åkt me det tåget.. Lite intressant statistik det skulle bli!  (Haha, märks det att jag tänker nationalekonomi till minst 75% just nu..!)  =)

Skulle egentligen göra den där sista verifikationen i ekonomin för scouterna me. Men har varken tid eller kunskap om hur jag ska göra det. Satt me det me pappa innan ikväll.. men han hade inte heller så stor koll på de.. Är för länge sen han gjorde bokslut som kassör, så han har som mig, glömt bort hur allt ska göras. Så nu tänker jag helt enkelt vänta med att göra det tills jag kommer upp till kalmar och kan plocka fram mina gamla papper sen gymnasiet för att ta som hjälp. Sen får väl utskrifterna lösa sig på nåt vis... Typ skriva ut allt i bibblan eller nåt! Ajja, det lösersig på nåt vis..

Först ska jag iallafall skriva min tenta! Och får som vanligt hoppas på att det kommer de "rätta" frågorna. Dem som man kan någorlunda iallafall! :P



       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0