:-(

Handledningsmötet gick bra.. fick en massa nya vinklar att se ur och att tänka på. Så är en del att göra nu faktiskt, men känns det bra. Vi vill ju ha en så bra uppsats som möjligt!

Väl hemma blev det till att laga mat. Kyckling o ris. Dock hade jag ont i magen idag igen, så var inte så frestande att äta ändå även om jag var hungrig. Hmm.. konstigt detta.. Nu har jag huvudvärk istället och känner mig lite yr.. Usch.. Denna förkylning är jobbig.. vill bli av med den nu.. Fast har ju bara varit förkyld i en vecka typ, så får väl räkna med att vara förkyld en vecka till. :(

Nej, nu ska jag lägga mig i soffan istället och försöka bli av med huvudvärken.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0