...

Uppsatsskrivandet idag har gått bra. Är klara med analysen nu, så imorgon blir det till att skriva på diskussion och slutsats. Sedan blir det uppsats hela helgen me. Konstaterade idag att behövs det så är vi redo att sitta non-stop i helgen tills vi är klara. Får helt enkelt se hur långt vi kommer imorn. Den eventuella utgången som var på tal lär ju inte bli av. Men det gör ju inte så mycket. Huvudsaken är nu att uppsatsen blir så bra som möjligt! Det enda jag ska försöka hinna med är att iallafall gå en promenad me madde. Hon var uppe hos mig innan idag o lånade en bok, så då konstaterade vi att en promenix måste vi iallafall hinna med

Ikväll gjorde jag köttfärssoppa själv för första gången.. Den blev riktigt god! Så det kommer göras fler gånger! =) E perfekt mat faktiskt, speciellt när det är kallt!

Nu ska jag hämta min tvätt och sen ska jag se säsongsavslutningen av medium..
Ciao!

Ps: Detta skrevs vid halv nio, men eftersom blogg.se skulle få för sig att strula lite då, så blev det visst inte publicerat.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0