Afrika, Betlehem eller Sverige??

Usch vad jag hatar att behöva fundera och ta beslut! Just nu är det sommarens planer som ska bestämmas. Eller nja, inte alla, men den största frågan måste beslutas innan imorgon.. Skajag åka till afrika i sommare eller inte! Har jag verkligen råd me det, och känns det säkert att åka till Kenya nu när det är så mycket oroligheter där? Dessutom har jag fått ett annat förslag på att åka för svenska kyrkan, lunds stift, som volontär för ett sommarläger i Betlehem. De positiva med detta är att resan, logi o mat ingår om jag får det stipendiet. Alltså behöver jag bara stå för fickpengar! Det slår lite bättre än att betala 25000 kr för att åka till afrika. Men saken är ju den att senast imorgon måste jag avanmäla mig till afrika... Usch, vilket jobbigt val! I annat fall kommer det bli att jag satsar på att jobba i sommar och kanske åka på boomerang istället och sen blir det RowerWay 2009 på Island nästa sommar istället. Fast det har jag redan bestämt att jag ska åka på i vilket fall! :)

Men ja nu är det om jag ska åka till afrika eller inte.. får nog sova på det och sen får det tas ett beslut imorgon som får bära eller brista!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0