återträff

Hemma efter en återträff med stora A i Vaggeryd. Den var mycket trevlig, slapp och mysig. Härligt med att bada badtunna när de var minusgrader o snö ute! :) Hemresan hem var ju dock inte lika kul. en tågräls som inte var i bruk på grund av stormen och den andra brevid hade växelfel. Så fram tills dess att det var repererat så stod tåget still i 80 min nånstans mellan älmhult och osby. Segt värre! Men men var iallafall hemma igen vid 17:00, då var jag ganska så hungrig kan man påstå.

Nu ska jag se lite på tv, och sen ska jag sova, skola och föreläsning imorgon förmiddag igen!

Sorry om det är lite tomt på bilder just nu. Har inget bredband förräns på torsdag så då lovar jag att efter det så kommer lite bilder från de senaste helgerna och veckorna.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0