diskussion

Så var det lunch igen... Jisses vad tradigt det måste vara att läsa här för tillfället. Det enda gångerna jag skriver är när vi har lunch och på kvällen när vi slutat skriva uppsats.. Men jag lovar det är bara helgen me, sen är det över och då ska jag förhoppningsvis ha nåt nytt att skriva om.

Lite om uppsatsen iallafall.. har börjat med vår diskussion idag.. Shit vad jobbigt det är att komma på vad man ska skriva där.. och speciellt vad det är man ska skriva i diskussionen som man inte ska skriva i slutsatsen och tvärt om! Stora bekymmer det där. Men förhoppningsvis blir det bra tillslut i vilket fall.. Ett att konstatera är iallafall att det tar tid att skriva diskussion och slutsats.. Det är ju inte precis nåt man gör bara sådär på en hannavänning! Så efter lunch så blir det fortsatt skrivande på diskussion o slutsats och imorgon me.

Nu är det strax dags för mig att äta spagetti och broccolisås.. mumma! Kan ju hoppas att järnet i broccolin ger lite extra enegi till hjärnan att arbeta me.. =)

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0