dreams

I natt har jag drömt om uppsatsen, uppsatsen och åter om uppsatsen, och lite om S. Usch, det är lite skrämmande faktiskt. När man sover ska man inte tänka på det som man ska göra nästa dag. det ger ju inget ändå. Man har ju ändå glömt bort vad man drömt när man vaknar på morgonen. Eller ja, inte att jag drömt om uppsatsen, men allt jag drömt om vad det är vi ska skriva har jag ju glömt bort. Men, men det är väl så när en uppsats upptar större delen av ens tid. Det man inte gör drömmer man om..

Min snuva har nästan försvunnit nu, men har fortfarande ont i halsen. =( Vaknade med ett halsont som gjorde ont ändå upp till öronen.. Scary! Ska kanske ringa till vårdcentralen o höra om det är nåt att kolla upp.. Hmm... får väl fundera på de. Börjar ju bli lite trött på att ha ont i halsen varje kväll o morgon nu. Det gör ju inte det hela lättare när man ska sova, precis.  Tvärt om!

Nu var det ju tänkt att jag skulle skriva lite själv i uppsatsen till vi ska ses kl två.. Så borde väl göra det. Varför är man inte lika effektiv att komma igång när man sitter själv som när man skriver tillsammans. Det hade varit bra, men jag är ju inte så bra på det här med att komma igång och göra det som jag bör göra. Har ju konstaterat det under mina år, man skjuter ju gärna på det som bör göras till sista tiden. Men nu är det iofs sista tiden ska helst vara klar med det jag skulle skriva till klockan två. Så därför ska jag sätta igång och skriva om Sustainable Sweden Southeast nu..

Bye bye!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0