ekonomi..

Igår kväll (eller natt, vet inte vad halv tolv kan klassas som) tog jag faktiskt tag i och satt mig med scoutekonomin. Det gick ju sådär, lyckades i all min hast (eller var det kanske trötthet?) bokföra en överföring på fel konto, blev leverantörsfordran istället för kundfordringar. Och gud vad svårt det var att ändra det sen då! Fick panik där ett tag när jag satt och funderade på hur jag skulle göra för att det skulle bli rätt.. OCH jag ska vara stresstålig! Inte i detta sammanhanget iallafall!  Tillslut blev det iallafall rätt, men då hade all den energi som gjorde att jag satte mig med ekonomin försvunnit, så då gav jag upp. Får fortsätta med det idag. Men det är de svåraste sakerna jag har kvar att göra, så känns inte så lockande iallafall.. Men måste gör det så får bli eftermiddagens syssla.

Nu ska jag snart ut på promenix me maggie och sedan blir det ner till systemet efter det. Sen ikväll blir det tacokväll me tjejerna och sedan fest.. ska bli skoj! Längtar redan! =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0