Förkylt!

Idag sov jag till kvart i tolv, och då gick jag o la mig vid halv ett i natt. Kan man tycka att jag var trött.. jupps, jag tror de! Fast iofs är jag ganska så förkyld me, och då blir man rätt så trött.. Är iallafall glad att jag, maggie och malin förflyttade vår tid för att skriva på uppsatsen till imorgon istället. Behöver läsa igenom den nån gång till först för mig själv innan vi böjar vårt analyserande. Så det ska jag göra i eftermiddag!
Men först ska jag till apoteket och köpa lite som jag behöver för att lindra min förkylning. Just nu nyser jag, har ont i huvudet och är hes och det är inte allt för kul! Så därför behövs en runda till apoteket då den inte blev av i måndags.

Har dessutom faktiskt hunnit med att tvätta en maskin tvätt idag me. Har egentligen inte tvätt tid förrän på lördag men hade ganska så mycket svarta kläder att tvätta så tyckte att det kunde passa att tvätta det idag istället och som tur var fanns det en tid över, så nu är en maskin tvätt avklarad sen julen. Skönt!

Nej, till apoteket o stan var det dags för nu!

Hasta luego!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0