frågor att ta upp???

Diskussionsuppsatsen var som förväntat mycket bättre. Men det innebär ju oxå att det blir mycket svårare att komma på kritik och saker som är av vikt att diskutera. Känns som att jag kommer inte ha så mycket förslag på de när jag träffar maggie o malin sen om en o en halv timme. Är ganska så tom på tankar och förslag nu iallafall. Men, men det blir nog bra tillslut!

Har däremot börjat bli lite nervös för morgondagen. Speciellt när man sitter nu och ska komma på frågor att diskutera. Vad kommer då inte de andra grupperna att komma med för frågor till oss. Måste nog kolla igenom uppsatsen en gång till ikväll, så att man har full koll på vad vi skrivit!

Nu ska jag göra lite sallad till min kyckling som är på tillagning  i ugnen och riset som är på spisen, sen är det snart dags för middag för min del. Ska nämligen efter vi suttit med diskussionen iväg på scouterna ikväll, är dags terminsstart för juniorerna. Så därför blir det middag för mig nu och sen blir det nåt lätt att slänga i sig strax innan jag ska på scouter.

Tjipp o ciao!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0