Fredag!

Vaknade vid halv elva idag och var toktrött.. hur är det möjligt? Men är väl förkylningen som påverkar. Iallafall efter lite slappt uppvakande i sådär tio min så tog jag mig upp ur sängen och gjorde lite frukost. Sedan blev det till att göra sig i ordning och vid tjugo i ett så var det dags att träffa maggie för att gå till Giraffen och handla. Blev först en runda in på systemet och köpte vin till morgondagens fest och därefter till maxi och köpa lite snacks o plastglas o sånt till festen! En fin badanka hittade vi me, som ska bli pris till det vinnande laget! Haha!

Sedan blev det hem igen och därefter var det dags igen att sätta oss med uppsatsen och skriva Analys. Blev lite diskussioner om hur vi skulle lägga upp analysen. Men det sista vi bestämde blev enklast, snyggast och mest logiskt! Great! Vid femtiden gav vi upp med uppsatsskrivande för idag. Därefter blev det till att laga lite mat, wokgrönsaker, kyckling o nudlar.. Gott! Och nu är det dags för mig att bege mig ner en trappa till maggie och fixa med lite till festen imorgon.. =)

Ha en skön fredagskväll!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0