fredagkväll

Det blev inte så mycket skrivande när vi började igen efter vår "lunch". Hmm.. jag behöver ett nytt år för lunch som jag äter vid tre på eftermiddagen.. Typ nåt liknande som brunch, men då en kombi av lunch och kvällsmat istället för kombi av frukost o lunch.. Det känns så fel att säga lunch när man äter den vid tre tiden på eftermiddagen.. och middag kan man ju inte heller kallar de.. :S

Uppsatsskrivandet var det ja. Blev ju inte så mycket skrivet...  vi satt mest o skrattade och hade svårt att koncentrera oss och ännu svårare blev det när nån av mina grannar eller maggies fick för sig att börja spela musik på ganska så hög volym.. Det går inte att koncentrera sig då! Men lite blev det iallafall gjort! Vid halv fem gav vi upp och konstaterade att det stod ganska så still i tankarna hos oss alla tre.
Så då cyklade jag till Madde istället och sedan blev det en promenad på söder och en runda inom netto så madde kunde handla . Därefter blev det en stund hos madde och kollade in match.com.. Vilken sida! Haha! Kul när man hittar folk som man känner där bland alla andra! Från madde cyklade jag sedan till maxi för att handla det som jag behöver för den närmaste veckan.. (hoppas på att det var sista handlingen innan jag flyttar hem till åhus nu)!

Ikväll blir det slappt, kolla på Let´s dance och sen film. Därefter ska jag sova! Är trött idag, men varför jag är det förstår jag inte riktigt! Sov till tio idag..så borde ju inte vara så trött! Men är skönt när man får sova iallafall! Imorn ska vi inte sitta med uppsatsen förrän klockan tolv så då kan man sova ännu längre.. Gött! Men är det soffan som gäller! =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0