fredagskvällen och lördag

Har blivit lite dåligt bloggande idag och värre lär det nog bli, speciellt då jag från och med imorgon eftermiddag är i åhus och därmed utan bredband i en vecka innan bredband installeras även hos mamma o pappa i åhus! =) Är så stolt över mina föräldrar att de har tagit tag i detta nu! Pappa har ju till och med börjat fundera på att köpa webcam så att de kan prata med mig via datorn istället! Stora framgångar i familjen lindgren nu!!

Festen igår blev riktigt bra tycker jag! (bilder kommer nog senare) Våra varma mackor med svampstuvning blev riktigt goda och hade en väldigt trevlig kväll! Kul att träffa susanna och ann me. Var ju ett tag sen sist! Tråkigt att Ann, Elin, Lina o Petra flyttar nu.. Känns som att det inte blir så mycket kvar av health management trean.. Räknade lite lätt innan och konstaterade att det blir ungefär 7½ personer kvar i kalmar nu! (Den där halva är jag, då jag bara läser halva terminen i kalmar) Sorgligt värre faktiskt! Men lovade iallafall att höra av mig till ann om jag åker till sthlm, så att man kanske kan ses lite då! Känns lite konstigt att de som man ägnat ett antal timmar tillsammans med när man skrivit grupparbete helt plötsligt är ett antal mil iväg och man inte har en blekaste aning om när man ses igen... =(
Senare på kvällen blev det iallafall utgång till Palace för mig, maggie o jenny. Var kul, men inte så mycket folk man kände där..

Idag kom familjen vid kvart över elva! Var ju inte riktigt pigg då precis. Bakis o trött! Men var ju bara att försöka bli lite piggare och fixa till sig så gott det gick, sen blev det ner till stan för att äta lunch! (min frukost!) Blev pizzabuffé på pizzeria Italia (typ som pizza hut, fast mycket godare), verkligen gudomliga pizzor där och hela familjen blev mätta och glada! Därefter fortsatte vi till maxi för att handla mat till kvällen och morgondagen. Men innan maxi blev det en guidning på söder för mamma o pappa. Under mina år här i kalmar så har de aldrig varit på söder, mer än passerat nån gång på väg in eller ut från kalmar. Men nu blev det en rundtur så att de fick se var madde bor i förhållande till mig och även se var sjukhuset ligger! Plus lite till..
Kvällen har sedan blivit mest slappande. Var ute och gick en runda i blåsten, lätt storm här ett tag ju, men det var skönt att vara ute o gå ändå. Lite kämpigt ett tag bara.
Nu ska vi snart sova, så att jag kan upp imorgon och packa ihop allt jag ska ha med mig. Är så rädd för att glömma nåt viktigt jag behöver ha med. Men hoppas att jag fått med allt på min lista!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0