kass uppsats o huvudvärk

Är galet seg o trött idag. Så blir nog sängen innan tolv ikväll.. Om jag nu lyckas med det. Är ju inte så bra på att gå och lägga mig i tid om man säger så.. Nattmänniska, japp! Men ikväll ska jag nog lyckas med att gå och lägga mig innan tolv. Har även fått huvudvärk och när jag har det är enda gången som jag verkligen kan få för mig att gå och lägga mig i tid. Så det blir nog sängen så fort jag fått i mig lite kvällsfika.

Opponeringen idag gick bra. Likt förra året har vi fått en uppsats att opponera på som suger! Iallafall enligt oss!  Saknade till och med en röd tråd på vissa ställen och då är det bara så jobbigt att läsa. Fast den är ju inte lika dålig som den B-uppsatsen vi opponerade på, men den är dålig för att vara skriven som examensarbete! Hoppas att diskussionsuppsatsen som ska läsas imorgon är bättre, men det bör den vara. Är två duktiga tjejer som skrivit den och där vi vet att deras utkast från uppsatsen varit riktigt bra, så då bör den ju vara bra nu me. =)

Men nu ska jag ta mig nåt att äta och dricka en kopp te!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0