kvällen

Nu har jag fått ihop två handskrivna A4 sidor till diskussionsuppsatsen imorgon. Kanske inte det bästa, men det är alltid nåt! Bättre än inget alls!

Var på scouterna ikväll me ju, kändes lite konstigt att vara med på första mötet och sen veta att nu kommer jag inte kunna vara med förrän i april igen. Speciellt när lite av mötet gick ut på att komma på vad vi ska göra i vår. Och sitta med o planera programmet för terminen kan jag inte göra heller Men det blir nog bra ändå! Fick även veta att Henrik ska flytta till USA, så plötsligt försvinner 3 ledare från kåren. Evelina (som åker till afrika med sida om några veckor), jag o Henrik. En ledarrekrytering skulle nog vara bra.   

Ingen som känner för att börja som ledare i tallhagen??

Väl hemma igen fick jag besök av emelie. Trevligt, trevligt! Så nu har jag sålt tre kurslitteraturböcker me.. Gött! De pengarna behövs!

Nähe, nu ska jag ha mig nåt att äta och sen ska jag faktiskt försöka sova... Klockan ringer första gången 06:06 imorgon..  Ser absolut inte fram emot fem timmars seminarie, men det är ju bara att acceptera och försöka stå ut! Några koppar kaffe kommer behövas iallafall! Hoppas vår handledare bjussar på det denna gången me, så att man slipper köpa!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0