läser o läser..

Det är effektivt det här, blev inte att vi satte oss och skrev ihop underlag till diskussionen idag. Så nu sitter jag här och läser igenom uppsatsen igen och försöker hitta lite att anmärka på, bra o dåliga saker. Sen får vi se vad de andra två har hittat när vi ses imorgon.

Usch, ska gå till skolan halv åtta på morgonen! Galet tidigt för att vara högskolan! Men då vi börjar klockan åtta så får vi gå halv, måste hinna med att skriva ut allt i skolan me innan vi börjar. Sedan har vi schematid till klockan ett! Fem timmars seminarie! Kommer vara död efteråt.. eller nja, kanske bara himla trött!

En sak vet jag iallafall, ska gå och lägga mig vid halv elva, elva ikväll.. annars kommer jag aldrig orka upp imorgon bitti!

Men nu ska jag ta en promenix till minilivs och köpa mjölk o ost. Det är helt slut på sånt i min kyl, och är trots allt fyra dar till jag ska vara i kalmar innan jag flyttar hem. Så måste ha hem lite sånt!

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0