Lunch

Så är det lunchpaus igen på 45 min denna gången.. Fast nu är det bara 20 min kvar och jag har inte ätit nåt än.. Det enda jag kom på att äta som går snabbt är havregrynsgröt, så den står i micron nu. =) Tror allt att jag skulle behöva ha lite lunch o mellanmålstips på mat som går snabbt att göra. Typ fem-tio min, för dem börjar sina nu.. o helst ska de vara så mjölkfria som möjligt!         Det är riktigt svårt faktiskt!

Idag har vi än så länge gjort klart metoden.. Så nu är den fullständig med allt som ska vara med. (tror vi) Dock får vi se vad vår handledare säger.. kan ju bli några ändringar sen.

Men nu var det lite mat dags! Sen är det till att beg sig till skolan för handledningsmöte.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0