måndag

Vilken segstart på denna nya veckan o nya kursen o allt vad man kan kalla det. Hade min första sovmorgon på väldigt länge idag. Vilket innebar att jag gick upp vid elva! Sjukt skönt! När det hände senast vet jag knappt, så det var på tiden! Kroppen behövde det om inget annat!

Resten av dagen har annars ägnats åt att skriva ut papper och sortera papper. Så nu är snart scoutekonomin för förra året helt och hållet klar! Bara det sista inbetalningarna som ska bokföras med och sen ska året slutföras! Det enda som saknas me är en arkivpärm och lite plastfickor så imorgon ska jag in till stan och köpa det. Då ska jag även införskaffa ett månadskort och sedan blir det en runda bort till stationen för att hämta ut mina tågbiljetter me. Bokade resan till återträffen idag! Så nu är bara frågan hur jag ska ta mig hem. Vilket beror på om Nettan ska dit eller inte. För ska hon dit kan jag åka med henne hem, men annars blir det tåget hem me. Hmm.. Hoppas hon bestämmer sig snart! Vill ju inte få jättedyra tågbiljetter, det är så onödigt! Men det blir nog bra iallafall!

Ikväll har det blivit en långpromenad me familjen, kallt men skönt, och sen har det blivit tv. Såg på Guldbaggegalans sista timme, vaddå att jag hade mindre bra koll på vad det var för filmer som det hela handlade om. Har totalt missat dem. Nästan iallafall! Känns lite dåligt.. Fast sen är jag inte på bio o ser filmer så ofta heller för den delen.

Nehe, sova nu. Ny dag imorn, me en tripp in till stan och kanske en powerwalk på förmiddagen. Beror på när jag vaknar!

Buenas noche!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0