massa fixande och trixande

Så har jag fixat o trixat me mina ändringar till CSN. Hoppas de blev rätt nu bara?! Man kan ju aldrig veta om man gjort rätt. Var ett helt företag att hitta rätt och allt för att kunna göra två ändringar.. Funderade först på att fylla i och skicka in ändringsblanketten som man får vid varje beslutställande, men den var alldeles för krånglig och där kunde man inte ens göra de ändringar jag skulle göra, bara en av dem. Så då funderade jag på om man skulle ringa dit, så blev till att leta rundor på CSN:s hemsida för att hitta telefonnumret.  Men då det fanns några att välja mellan och jag inte visste vilket jag skulle välja blev det till att istället skaffa sig en e-legitimation (har funderat på att aktivera den tidigare men det har aldrig blivit av, men nu är det gjort). Så efter ett besök på internetbanken, kunde jag logga in på csn och sedan börja göra mina ändringar. Klurigt värre. Det svåra att veta var om jag skulle ändra mina poäng jag läser på programmet, eller inte. Vad räknas liksom. Jag går ju fortfarande health managementprogrammet även om jag läser en av mina valbara kurser som fristående vid en annan högskola. Så blev lite klurigt där, men blev nog bra tillslut! Nu kan de iallafall inte påstå att jag fuskar eller nåt. För nu ska det vara så rätt som det kan bli!

Passade även på att lämna studieförsäkran när jag ändå var inne på csn. Såg att man kunde göra det från och med idag, så då var det lika bra att passa på, så att man kan få sina pengar så snart som möjligt! Börjar bli lite fattig nu. Dessutom ska alla medlemsavgifter betalas nu.. så pengarna är mer än välbehövliga! Det kluriga nu är vad jag ska betala i avgift till HiK, full eller reducerad avgift. Till Hkr ska jag bara betala reducerad, så det borde jag göra till HiK me. Hmm.. får nog kolla upp det!

Idag är det bye the way mindre än en vecka tills jag flyttar till åhus känns konstigt! Sen ska man bo hemma i tio veckor.. hjälp!!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0