mitt nöje denna lördagskväll

Har ägnat en stund nu ikväll me att checka in kläder på olika sidor.. Laredoute har massa rea nu.. ohh.. jag vill köpa.. Men ekonomin håller inte riktigt för det just nu.. Måste spara mina pengar till resor de närmaste månaderna och till sommaren..  Men kolla får man ju göra iallafall.. =)

Hittade dessa fina favoriterna....
Toppen ser bara så härlig ut och tröjan mysig o lång.. =)
image315image316

Väskan e så fin.. ja, jag vet har dille på väskor.. men man kan ju aldrig få för många av dessa. :P
image317

Har fått lite mersmak för fina toppar nu.. och självklart hittade jag ju några här me.. =)
image313image314
Visst e de fina!?!?!

ohh.. Jag vill ha!!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0