Packat ner och packat upp

Ja, känns som att halva dagen har ägnats åt just packning. Först packa ner allt jag skulle ha med mig från kalmar och hem till åhus. Det blev två resväskor, en bag, fem ryggsäckar o axelväskor me småsaker och pärmar i,en påse med skor och slutligen min scoutryggsäck! Men allt fick plats i bilen och även resten av familjens två bagar som de hade sina saker i. 
Väl hemma i åhus vid fem så var det bara till att börja packa upp allt igen. Blev lite omändring i min garderob av hyllor o backar o så. Har ju inte bott hemma me alla vinterkläder sen jag bytte rum me brossan (endast me sommarkläder) och det innebär ju oxå att jag bytt garderob. Blev väldigt nöjd med min omändring, bättre än innan helt klart!

Den enda väskan som inte blev uppackad är scoutryggsäcken.. Dels eftersom jag ska ha den igen på fredag och dels därför att jag alltid har den packad nästan. Är ju mest logiskt så, eftersom man alltid har med sig i stort sett samma saker när man är i väg me scouterna. I helgen blir det i stort sett allt som ska me, kanske nåt som försvinner ur och nåt nytt som packas i. Beror ju på vädret! Det enda bekymmert just nu är hur jag ska ta mig dit. Lutar åt tåg just nu. Men tänkte se när katta tänkt åka, kan ju vara smart och kul att åka samtidigt om vi nu ändå ska åka tåg dit båda två. Så därför är inte biljetterna bokade än.. men imorgon måste de bokas. Annars blir det nog helt plötsligt tokhöga priser och då har jag inte råd att åka alls!

Nej, nu ska jag sova. Inte för att jag har så mycket planerat imorn, men känner att man börjar bli lite trött nu!
Goodnight!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0