rösten börjar försvinna..

Det blev sprödbakad fisk o potatis till middag.. gott?! Nja kan ju diskuteras, men det var mat iallafall.. Hade tänkt äta kotlett, sås o potatis. Men kom på att mitt mjöl tog slut innan idag när jag gjorde några scones och utan mjöl kan man inte göra sås, så då fick det bli lite omplanering av mat. Dock var de kanske inte så jätte bra mat, nu har jag ännu mer ont i halsen än vad jag hade innan... och min röst börjar försvinna och bli riktigt hes nu. Fast får väl skylla mig själv gick runt o sjöng en massa innan.. kollar på sing-a-long och då kan man ju inte låta bli att sjunga. Så är väl därför jag är hes nu... Ajja, de får jag väl ta! Får helt enkelt undvika att nyttja rösten så mycket som möjligt resten av kvällen o morgondagen. Annars har jag nog ingen röst alls imorgon och på lördag. Och det skulle ju vara lite jobbigt. Speciellt me tanke på att det är dags för korridors/husfest på lördagkväll.

Så nu ska jag kurera mig lite igen! Även fast det är så segt att inte kunna göra så mycket! Jag vill träna NU!  Vad då abstinens!



       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0