skola, plugg o scouting

Gårdagen och denna dagen har varit och känts lite annorlunda jämfört me de andra dagarna. Igår hade jag föreläsning mellan tio och ett. Det var segt! Var grymt trött och dessutom var det fel på typ alla kaffeautomater på skolan så fick bara en kopp kaffe och det var innan föreläsningen det. Det märktes sen kan jag säga. Kom på mig själv flera gånger med att jag inte hängde med i vad vår lärare stod och pratade om. Men var likadant för mina kurskamrater så måste nog vara att det var ett väldigt tråkigt och svårt ämne han gick igenom. Men blir nog bra tillslut ändå! Igår kväll blev det en lång promenad me familjen! Var riktigt skönt! Kände att jag hade massa överskottsenergi i kroppen så en promenix behövdes!

Idag har dagen spenderats till att läsa i makroekonomiboken och börja med inlämningsuppgiften. Det tog lite tid och mycket att fixa me, men har gjort två av åtta idag. Sen blev jag trött på excel och diagram. Så ska fortsätta med de imorgon och hoppas jag orkar och kan göra några då me. Skulle vara skönt att ha gjort den, så att man kan fokusera på deltenta 1 sen. Är inte så lång tid kvar tills dess nu har jag kommit på. På fredag är det bara tre veckor! Vaddå att tiden går snabbt!

Ikväll blev det seniormöte på scouterna me Yamussoukro-Ogbomosho. Hade trashockeyträning tills nästa helg då det är seniorlagsturnering i just trashockey och sen när ett av kvastskraften gick sönder så gick vi över till att fokusera på NattaTjoFräs istället och försöka komma på ett tema till det. Gick ju sådär. Har en massa förslag nu, så nu ska vi bara komma överrens om ett tema me! Ska bli så kul att vara med på Nattatjofräs igen. Missade ju det senaste så får ta igen det i år istället! =)

Annars har det mest blivit en del tid i telefon de senaste dagarna. Mycket folk man saknar nu, lite jobbigt! Men det är så det e. Till helgen ska jag iallafall åka upp till carro i Uddevalla och då ska jag nog hinna med att träffa nån mer i göteborg me när vi är där på lördag! Ska visst på ett bröllop i trollhättan på lördag me fick jag veta av carro i söndagskväll.. Spännande.. Men gud vilket resande det kommer bli för oss i helgen. Jaja, hoppas att stormen som det talas om inte blir allt för påverkande. Blir jobbigt isåfall..
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0