slutseminariet is done

Det blev sammanlagt tre timmars sömn för min del i natt! Och ändå gick jag o la mig vid elva, men självklart kunde jag inte somna. Förvånad, ehh NEJ! Jag tror jag har sömnproblem... eller så behöver jag bara vända lite på mina sömnvanor. Det är inte bra att vara van av att gå och lägga sig vid ett och gå upp vid nio när man de närmaste veckorna ska åka hemifrån vid halv nio.. Så ska nog försöka gå och lägga mig lite tidigare nu. Kroppen mår inte bra av för lite sömn! Fast att gå upp idag var ändå inte så svårt trots de få sömntimmarna. Fick till och med kommentaren att jag såg riktigt pigg ut! Haha! Tacka vet jag smink, utan det hade jag nog sett sovande ut istället!

Seminariet gick bra, lite segt ett tag, men kanske inte så konstigt när vi bara satt o lyssnade i två timmar innan det blev vår tur att vara opponent-/ diskussions- och huvudgrupp.. Som tur var höll det bara på till klockan tolv, skönt! Hade nog inte orkat mycket längre. Hade ont i magen från när vi började ungefär och det blev inte mycket bättre. Så när jag väl kom hem, så blev det till att laga mat. Men har fortfarande ont i magen och mår illa o ja, känner mig allmänt slut på energi. Så får nog bli lite vila me en bra film nu!

Måste avsluta med att skriva Grattis till madde som fyllde 22 år igår, sorry gumman att jag glömde din dag men tankarna var på så mycket annat.. Det är illa att vi inte hinner ses innan du åker hem till åhus imorn och att när jag väl åker hem till åhus så är du på väg tillbaka hit igen. Snacka om att åka om varandra!


Dagens outfit
image324
Två reafynd från jul o nyårsrean.. Kjolen från Sisters, toppen från MQ =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0