sol!!

Hade sjukt svårt att somna i natt.. för mycket tankar i huvudet.. dock ingen uppsatsoro, utan istället massa tankar och oro för att börja ny kurs på ny skola. Fattar egentligen inte varför jag oroar mig.. det är ju inte så mycket att oro sig för.. men gör visst de ändå.

Idag begav jag o maggie oss ut i det fina vädret, soligt och så underbart vinterväder, det enda som saknas är ju snön.. fast så mycket saknad av den är det iofs inte. Det blev iallafall en powerwalk på en timme o fem min.. Härligt, härligt! Sen blev det en dusch och nu sitter jag här, redo för att gå till bibblan och skriva ut vår uppsats (så långt den är klar). Sen blir det uppsatsskrivande hos maggie till vi känner oss klara. Känns positivt detta!

Nu var det då bibblan som ska få ett besök..
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0