storstädat!

Power walken me maggie var som vanligt skön och väldigt givande. Man kan komma fram till en himla massa när man är ute o går i en timme!

Väl hemma vid ett blev det till att ta tag och börja städa. Blev storstädning idag! Var ju ett tag sen sist och vill ju inte ha det ostädat här när jag väl åker upp hit under min tid i åhus. Är ju inte så kul att behöva börja städa det första när jag kommer upp. Så därför blev det storstädning idag! Inklusive kylen som blev avtorkad och rengjord. Hyllor och fack var lite skitiga! Men nu är det fint här igen! Dock har jag inte hunnit med att fixa ekonomin, men det var kanske tur för nyss ringde stugfogden och meddelade lite om uthyrningen för förra året som inte kommit in i ekonomin. Så nu kan jag få med det oxå innan bokslutet!

Blev därefter matlagning, där det blev en fin kombi av ris, korv, bacon. Men det var riktigt gott ihop. Gjorde en sås av matlagningsgrädde o kryddor och det gjorde att det funkade riktigt bra ihop! Blev även sallad me avocado till.. Mumsigt!


Nu ska jag hoppa in i duschen. Sen ska jag ner på stan me maggie en runda vid halv fem. Systemet och en mataffär ska besökas. Sedan blir det fest ikväll. Ändrade lite i planeringen innan och kom på att vi ska göra lite varma mackor me gott på istället för tacos.. Blir ju alldeles för mycket disk av tacos nämligen! Vaddå lata!

Nä, duschen var det! Återkommer kanske en runda när jag kommit hem efter stan. Annars får ni ha en bra fredagskväll!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0