torsdag, fredag imorn!

Satt och konstaterade innan att det är ju torsdag idag! (javisst tänker kanske ni). Men har inte haft så bra koll på vad det varit för veckodag de senaste dagarna/veckorna.. När alla dagar sett likadana ut, struntsamma om det är vardag eller helg så blir man förvirrad, så därav så hade jag ett tag för mig att det är onsdag o sen fick man lite fredagskänslor me. Vilket kan bero på att när vi gick hem från skolan, så var det sista gången för denna terminen för min del och jag ska ju inte till BBS förrän tidigast om 11 veckor igen, så därför blev jag ju lite förvirrad på dagarna!
Men till poängen nu!

Att det är tordag idag innebär ju att det är fredag imorgon, ganska så logiskt! Därmed är det bara en vecka tills jag ska på jiingiåterträff me Stora A, utanför vaggeryd, och jag har inte den blekaste aning om hur jag ska ta mig dit... än! Finns dock några planer, typ att höra me folket från krstd o h-holm hur de ska ta sig dit och förhoppningsvis kunna småka. :-) Billigt o bra, och det enda som jag har någorlunda råd me just nu.. Fattig?! JUPPS!  Stora A på scen

Fredag imorgon innebär också att det bara är två veckor tills jag ska åka upp till Carro i uddevalla!! Ska bli skoj, skoj, skoj! En helg me allra bästa vännen kan ju inte bli mer än kanon! =) Ska bli en helg me jaaa..  massa prat, skoj, häng och dessutom till gbg och se Footloose. Skoj, skoj!
 Jag o Carro i Gbg

Fredag imorgon innebär även att imorgon måste jag verkligen, verkligen, VERKLIGEN sätta mig med scouternas ekonomi och fixa allt som har med förra året o göra och sen göra bokslut och avsluta det året. Så att jag kan börja med ett nytt nu! Är ju trots allt inne i tredje veckan på året nu, så det är ju dags! Dessutom orkar jag inte ta med alla förra årets papper ner till skåne och därefter upp igen när jag åker upp nästa gång. Det är ju papper i två pärmar, minst! Så de vill man inte ha med i onödan!

Imorgon blir det även tacokväll me tjejerna och sen fest me lite "klassisar" o grannar och annat folk! Ska ha lite "avskedsfest" för mig.. Galet! Jag är ju back on track om elva veckor igen och SKA dessutom åka upp hit minst en gång innan dess! Men det ska bli trevligt ändå! =) Mat och fest tackar man ju aldrig nej till (eller ibland händer det, men oftast inte). Tradigt är dock att Niklas redan flyttat upp till Uppsala. Vi tyckte allt han kunde väntat tre dar till. Men men.
Tjejerna hos mig när jag fyllde år!

Nu ska jag placera mig där jag suttit större delen av eftermiddag i soffan! Min söta granne var inne o lämnade de dvd:s hon lånade av mig på nyår, så blev att eftermiddagen spenderades me filmen Honey! Så grymt bra dansfilm! Me like!
image329 image330


       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0