Torsdag

Äntligen funkar det trådlösa som det ska, så nu har jag fullt bredband hemma i åhus me! Glädjetjut!

Idag har det blivit väldigt lite pluggandet och ja, inte så mycket annat gjort heller.. Eller jo tränat har jag gjort. Var ute o gick powerwalk i förmiddags, tyckte jag gick värsta längsta rundan. Typ runt hela vattentornsområdet inklusive skogen o halva vanneberga, blir väl sådär en 5 -6 km, men ändå tog min promenad bara 45 min. Hmm, inte tillräckligt! Nästa gång ska jag gå ner till östra sand och fädriften istället, alltså stranden! Då måste det ju bli minst en timmes runda. Annars är det galet.
Ikväll blev det än en gång träning, men denna gång medeljympa på friskis. Cykelturen ner till sånnahallen var nådigt jobbig kan man ju säga. Typ storm och motvind hela vägen dit.. Jobbigt! Men gick desto lättare hem istället, medvind =) fast dock stormbyar med hagel, inte alltför kul., och vi var ganska så blöta när vi kom hem me.

Ikväll har jag även packat till helgen, och skickat iväg några mail. Ett avanmälningsmail till afrika gruppen och ett anmälningsmail till snapphane scoutdistrikt för att anmäla mitt deltagande i trashockeyn nästa helg. Konstaterade att jag åker nog som ledare för seniorerna då, även om jag kommer ingå i roverlaget. Bra kombination det där. Ska nog bara meddela till medlemsregistreraren och kassören i åhus att jag är medlem i åhus scoutkår igen. (vet inte om jag fortfarande står som det i registret nämligen?!)

Nu ska jag registrera lite räkningar för scoutkåren som ska betalas i dagarna och sen blir det till att sova. Skola imorgon klockan tio, sen åker jag o carro till hässleholm 13:23 och därefter vidare uppåt till uddevalla. Ska bli en spännande helg! =)

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0