träning...

Jag har ont i huvudet sen några timmar tillbaks.. Undra varför? helt blek i ansiktet var jag oxå innan ett tag.. undra om jag har fått feber??? De e ju en fråga... och jag kan inte svara på den heller för jag äger ingen febertermometer...  Skulle kanske vara ett inköp som inte skulle vara helt fel att göra. Får helt enkelt skriva upp det på min inköpslista, så kanske jag köper det när jag ska till maxi nästa gång.

Satt nyss och kollade upp lite om friskis o svettis i krstd. Funderar på att börja träna där när jag flyttar hem näst, nästa vecka.. Men sen är ju frågan pallar jag ta mig till stan varje gång jag ska träna? Visst kommer ju ha månadskort ändå, och när jag ändå är i stan för att va i skolan så kan man ju passa på att träna på vägen hem.. eller? Frågan är ju om jag gör det? Ett annat alternativ är att jag satsar på att hänga me mamma o träna på friskis i åhus istället, men då blir det bara träning en gång i veckan o det är ju lite lite för att vara jag.. Finns ju dock ett alternativ att jag köper ett tiokort eller liknande på Åhus träningscenter och tränar där me.. hmm.. Vilka bekymmer man har.. Ajja, har en vecka o lite till på mig att bestämma mig hur och var jag ska träna.

Nu ska jag iallafall sova och hoppas jag slipper drömma om uppsatsen i natt igen.. Det räcker att det blir uppsatsskrivande hela dan imorgon igen.


Buenas Noche!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0