trött

image323

Idag är jag trött, trött & TRÖTT! Fattar inte vad det är med mig. Sov till tio idag, men ändå är det så att jag knappt kan hålla ögonen öppna. Måste vara sviterna efter den senaste veckan alldeles för lite sömn. Sov max tio timmar i helgen o ja, har väl varit ungefär fem timmars sömn var natt den senaste tiden. Så är ju egentligen inte konstigt att jag är trött! Har inte ens kommit igång med att börja läsa opponeringsuppsatsen än, och det är bara fyra timmar tills vi ska träffas! Men det beror iofs på att word har strulat en massa nu på morgonen och inte velat fungera.. Fast nu är det som vanligt igen. Så nu ska jag faktiskt sätta mig och läsa..

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0