uppsats dygnet runt...

Ja, just nu är det faktiskt så att uppsatsen är i tankarna dygnet runt, även om man vill det eller ej. Som idag har vi suttit me uppsatsen från elva till sex ikväll, me en o en halv timmes matpaus. Men imorse innan maggie o malin kom satt jag o letade info till uppsatsen och under matpausen kom man hela tiden på saker som vi skulle tänka på att skriva, kolla eller ändra sen. Och nu ikväll har jag ändrat och fixat lite här o var i uppsatsen. Hmm, det märks att det börjar närma sig slutinlämning nu! Uppsatsen är i fokus hela tiden liksom det varit vid de tidigare rapporterna och uppsatserna.

I natt hade jag oxå massa tankar om uppsatsen som man kom på när man försökte somna, och sen när man försöka låta bli att tänka på uppsatsen kom man att tänka på nåt annat istället, vilket gjorde att man ändå inte kunde sova. Jobbigt! Malin hade dessutom haft det likadant.. Skrämmande..  Fast under lunchen kom Malin på att det hade varit fullmåne i natt och då var det ju inte så konstigt att varken nån av oss hade kunnat sova så bra. Vi har ju upptäckt att när det är fullmåne påverkas vi av det även när vi inte vet om att det är fullmåne. Och då sover man ganska så dåligt tyvärr. Det var ju likadant när vi har suttit o skrivit de andra rapporterna me. Så förhoppningsvis ska man kunna sova bra i natt helt enkelt! =)

Nu ska jag försöka släppa uppsatsen för ett tag o kolla lite på grammisgalan istället..
Ciao!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0