diggiloo

Så var man hemma efter en kväll på ovesholms gods och diggiloo! =) Det var riktigt bra och kul och härlig, och fick rysningar ett antal gånger av skönsjungande artister. =) Det gillar jag! Tog en massa bilder oxå... Men de kommer en annan dag, när jag orkat lägga in dem på datorn. ;)
Tur med vädret hade vi me, uppehåll och skönt hela kvällen utom när sista medleyt skulle sjungas, då började det regna och sådär en tio minuter senare öste det ner. Det tycker iallafall jag man kan kalla tur! Hade ju varit så mycket jobbigare om det hade börjat regna tidigare, så hade man blivit ganska så mycket blötare om man säger som så.. Nu blev man bara blöt om fötterna typ. :P


Men nu ska jag sova. Mina endast fyra timmars sömn inatt börjar kännas nu, så bäst att gå och lägga sig och sova då, även om jag inte har nåt inplanerat förrän klockan 14:00 imorgon då jag ska vara hos tandläkaren. =)

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0