fredag igen!

Igår kväll blev det då vinkväll me carro. Alltid lika skoj! Blev vin, snackande, planerande av kristianstaddagarna och vad vi ska in och kolla på plus lite planering till boomerang, vilket innebar ett samtal till jimmy när carro var lite halvlullig =).. Men det var givande för nu har vi desto bättre koll på allt.. Inklusive uppresan.. Kollade även igenom typ alla mina bilder på datorn.. eller iallafall dem som carro kunde vara med på.. det var ju en del om man säger som så.. det sämsta året med bilder var från 2007.. där fanns inte många.. =( Men detta året tar vi igen det med råge! Blev helt enkelt en mycket härlig kväll!

Idag blev det inte jobb för min del.. var bara ca 30 gäster, så det behöver man bara vara en person för och därför blev jag ledig. Ganska skönt, fick ju därmed sovmorgon =). Vid halv elva blev det ändå till att bege sig till jobbet för att möta upp zarah och cykla till stranden.. var tänkt så iallafall.. fast hon var inte riktigt klar, så spenderade lite tid på jobbet ändå trots allt, innan vi vid halv tolv begav oss till stranden.. Låg på nya stranden på täppet idag. Himla skönt och lagom mycket folk me.. =)
Men nu ska jag laga mat, kyckling o ris blir det nog.. Sen ikväll blir det stan och Kristianstaddagarna för att se på Smen´s Baglomma och gå lite rundor. =)

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0