helg igen!

Idag blev det jobb i ca 6 timmar och med uppstigning vid sex imorse så kan jag bara säga att jag är trött nu! Hade dessutom 80 gäster och fick bara hjälp fram till tio, sen skulle emilia ner till vandrarhemmet och städa, så då var jag ensam att ta hand om disken, plocka undan och städa. Att jag dessutom var i säng först vid ett-tiden i natt efter att ha åkt hem på en fullsmockad buss och sen cyklat från bussen och hem i ösregn. gör ju inte det hela mycket bättre. Så ska nog ta och vila lite i soffan nu. Innan jag ska in till stan ikväll... Igen.
Snacka om att jag är flitig besökare på kristianstaddagarna detta året.. Det måste nästan vara rekord för min del, eller ja om man bortser från sommaren 2005, då jag jobbade på kronfågel och var i stan varenda dag.. =)

Sen imorgon är det upp och jobba då me, och med lika många gäster, så då blir det fullt upp igen. Sen lär jag nog få sova lite igen efter jobbet för sen på eftermiddagen och kvällen blir det Tivolirock me carro och en del till. Ska bli riktigt skoj! =)

Dock kan det blir jobbigt att gå upp på söndagmorgon för att jobba sista dan denna veckan.. Men, men det får gå! Är ju bara tivolirock och kristianstaddagarna en gång om året! =P
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0