Jag är död...

eller kanske inte riktigt! Dock är jag TOKTRÖTT! Har inte varit så här trött på jätte länge.. Känns som att man kommit hem från en veckas läger eller från en hajk med alldeles för lite sömn och för mycket gående. Men är ju inget av det. Dock har det blivit himla lite sömn den sista tiden. Natten mellan torsdag och fredag blev det fem timmars sömn efter att jag kommit hem från kristianstaddagarna och innan jag skulle upp för att jobba. Och natten mellan fredag och lördag blev det likadant, Fem timmars sömn mellan kristianstaddagarna och jobb. Och I natt blev det fyra timmars sömn knappt! Kom hem från tivolirock och kristianstaddagarna vid två i natt och sen upp sex imorse för att jobba.. Sen direkt efter jobbet blev det till glimåkra för att åka på pärlcafé hela eftermiddagen.. Så nu är jag TRÖTT!! Skönt att man är ledig fyra dar måndag till torsdag. Tror att jag behöver den sömnen! Och mina fötter behöver det ännu mer. Har galet ont i benen och fötterna efter x antal timmars stående sen igår kväll.

Gårdagen var förresten mycket rolig och trevlig och allt sånt! =) Blev ju jobb först på förmiddagen till tolv tiden, sen hem och duscha och äta och därefter blev det en cykelfärd ut till carro för att sedan åka till Degeberga marknad. Kul att gå på den för en gångs skull, har ju aldrig varit där innan så är alltid kul att gå på nya marknader. =P Även om det inte blev så mycket köpt för min del förutom marknadsgodis då =). Sedan blev det hem till carro igen och någon halvtimme senare bar det av in till stan och TIVOLIROCK och stan sedan blev kvällen helt galet trevlig och rolig o allt annat.. =) Var länge sen jag hade så kul. Blev dessutom lite flashback 2006 när vi var nästan hela det "gamla gänget" som alla var samtidigt vid stora torg och stod och pratade och umgicks för ett tag.. Helt Underbart och roligt! =) Tack för en galet trevlig kväll vänner! =) Den enda som saknades var ju Ola, men så bor han i södertälje just nu och jobbar typ hela sommaren, så då är det förståligt.
 Joddla, Petter och Sahara m.fl var bra de me, så det gjorde inte kvällen så mycket sämre.. Även om petter kunde valt bättre låtar ibland eller iallafall spelat de braiga låtarna lite längre och inte bara refrängerna typ.. Man blev ju lite besviken då... Fast bara lite, överlag var det ju bra! =)

Några bilder från tivolirocken
Gruppbild i tivoliparken!!


Petter




Sahara Hotnights
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0