jag har vunnit!!

Fick ett överraskande stort paket i posten idag.. Innehållandes ett kit med boken Fashionista av Martina Bonnier, Sex and the City shopping-bag och 2 biobiljetter till Sex and the City filmen. =) Jag har liksom vunnit hennestidningens ena tävling, se här. Är första gången jag vunnit nåt från hennes tidningen tror jag allt! Gött! Så nu SKA jag gå och se filmen helt klart! Frågan är ju bara vem man ska ta med sig och bjuda på den andra biljetten.. Kanske ska ta den som är först till kvarn att säga till.. Hehe.. :P

Nu ska vi åka in till stan och hämta min och brossans nya sängar som har kommit! Alltså detta måste ju vara en helt underbar dag! Vunnit biobiljetter, fått min nya säng och varit hos tandläkare och kom hem efter 20 min, med beröm om fina och välvårdade tänder! Det är ju helt underbart! =)
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Zarah

Åh, gud va avis man blir då! Men grattis till vinsten:) Hoppas jag är först till kvarn då för jag vill LÄTT se den filmen;)kram

2008-07-09 @ 19:08:45
URL: http://minlillamolly.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0