jobb, stranden, bio

Igår blev det då jobb me zarah.. whiie!! Skoj, skoj! äntligen fick vi jobba tillsammans.. som vi längtat! Sen efter jobbet begav vi oss till revhaken för att sola! Åh, är så skönt när det är sommarväder igen.. =) Det gillar vi! Spenderade några timmar på stranden och sedan blev det tillbaka till åhus "centrum" igen (eller byn kanske man ska kalla det, känns mer passande). Gick iallafall till pråmen för att köpa glass. Första glassen i åhus för min del detta året.. Kändes lite illa att den inte blev av förrän den 2:e juli.. Men så kan det bli!

Väl hemma var det till att hoppa in i duschen och sedan laga mat, sen blev det bussen till stan för att gå på bio me henke, åsa, månsson, jumpe, katta o några till. Såg Narnia - prins caspian, så grymt bra!
 

Rekommenderar verkligen att se den.. fast kan vara en fördel att ha sett första filmen innan, eller iallafall läst boken.. Annara är man nog ganska nollställd i början innan man kommer in i den. =) Men bra var den iallafall, och den var minst lika bra som Narnia -häxan och lejonet! :P
Så nu har jag sett en av de tre filmerna som jag vill se på bio denna sommaren.. Bara SATC och Mamma Mia kvar.. Och SATC blir det nog snart. =)

Idag blev det jobb o stranden me Zarah igen. Var en att göra på jobbet så väl på stranden somnade nog både jag o zarah ett tag. Ajaj, min rygg blev visst lite bränd.. Trots att jag smörjde min rygg både igår och idag.. =( Men, men får smörja med After Sun lite ikväll så kan man hoppas att det lägger sig. =)

Men nu kommer snart carro så nu ska jag ta och laga lite mat till oss, sen ska vi ha lite vin- o myskväll!  =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0