kaalmaar

Så är jag i min lägenhet i kalmar igen.. Har saknat den så! Fattar inte hur det ska gå när jag ska flytta härifrån.. :S fast det lär nog gå det me. =P

Tågresan hit gick ju sådär..första stoppet blev när tåget kommit så långt som till nästan till önnestad. Då var det ett ställverk som var ur funktion, så först stod det helt still i en kvart innan det kunde rulla så smått framåt och över vägen, sen blev det still igen och ca fem minuter senare kunde det börja köra normal fart. Då var det 25 minuter försenat! Och då hade vi ju inte ens kommit till vinslöv! Men som tur var blev det inga stopp efter det. Så med fyra minuters maginal hann jag med mitt tåg i Hässleholm, där jag egentligen skulle jag haft en halvtimmes väntetid. Så kan det gå! Som tur var blev det inga förseningar på den fortsatta resan förutom att det stod 20 minuter still i alvesta för att vänta in X2000 tåget, istället för de vanliga tio, men den tiden lyckades de köra in senare.. Gött! =)

Sen jag kom hit har jag hunnit med att cykla och handla lite mat, äta och sen bara slappa i soffan. Imorgon blir det nog en runda på stan och sen blir det till att åka hem till åhus på kvällen igen, jobbar ju på torsdag. =)

Nu ska jag återgå till att kolla på Sex and the City!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0