kiviksmarknad

Idag blev det som sagt en runda till Kiviksmarknad och som sagt så blev det typ släktträff där me. Träffade först på greta och nils och strax efter det familjen nyström. Lite senare träffade vi även på emmy och nisse och därefter blev det fika på parkeringen me farmor, farfar, greta och nils. De enda som vi inte träffade på men som oxå var på marknaden var familjen gunnarsson. Hade vi gjort det hade det ju blivit släktträff i stor skala! =) Haha!

Blev inte köpt så jätte mycket. Mamma och pappa köpte lite bra att ha saker, typ nåt teflongrillgaller att lägga ovanpå det vanliga grillgallret och sopsäckar o lite annat och brossan köpte trofflor! För min del blev de det som jag hade planerat att köpa tillsammans med carro. En t-shirt med skåne text. Carro köpte en blå igår och jag köpte en röd idag med texten "Skåning det högsta man kan bli" =).. Så skön!! =) Hehe! och självklart ska vi ha dem på boomerang sen i sommar =)
Sen blev det självklart lite marknadskarameller köpt oxå. Ett måste!

Imorgon ska jag och carro till Malmö till The studio och vara modell för en dag.. Ska bli skoj! Blir dessutom en heldag i malmö me, för först ska vi till carros praktikplats och hälsa på lite innan vi ska till tourning tourso och bli stylade. :P

Men nu ska jag snart sova, måste börja komma in i jobbsovandet lite igen så jag inte har allt för svårt att somna på torsdagkväll. Har ju lyckats lägga om mina sovtider lite nu när jag varit ledig.. men det är skönt att få sova ut iallafall! =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0