köpenhamn, sol och grillande

Har visst blivit lite paus i bloggandet de sista dagarna. Vilket beror på att jag knappt varit hemma, eller helt enkelt haft annat som lockat mer än att uppdatera bloggen. Typ njuta av solen!

Iallafall köpenhamn i torsdags var riktigt härligt och kul. Blev promenad längs ströget och ner i nyhavn och sen en helt annan gata upp igen. Sedan lunchbuffé på nån restaurang där man fick 0,75 L dricka till maten..! Lite väl mycket dricka! Fast det behövdes iofs i värmen. :) Sedan blev det en runda in på tivoli innan det blev till att köpa det som skulle köpas med hem och sedan ta tåget tillbaks till skåne. =)

bilder från köpenhamn


I fredags blev det jobb och sedan solande i trådgården hela eftermiddagen. Sedan blev det kubbspelande, mat, vin, lite till kubbspelande och till slut avslutades kvällen med ostbricka. Så sjukt gott, men däremot inget bra för magen som gjorde ont nästan hela lördagen .

Igår blev det jobb då med och sedan var det fullt upp. In till stan me carro och handla på willys till kvällen, blev även en runda in på skopunkten, där jag blev ett par skor rikare och C två för 100 kr var. Sen blev det en runda till intersport för att leta bikini. Hittade inga, men däremot hittade jag ett par skor även där, tygskor och även dessa för 100 kr. Billigt och bra! Väl hemma hos mig igen blev det lunch och sedan duschen och packa ihop allt som behövdes till kvällen, sen vidare till carro för detsamma, då jag även kom på att jag missat typ hälften av det som behövdes. Så efter att vi varit nere och lämnat av allt i C:s bod och varit en runda på vernissage i yngsjö så blev det hem till mig igen för att hämta resterande, inklusive alla liggunderlag som fanns i vårt hus.. sådär nio st.  =D

Grillkvällen blev sen mycket trevlig med härliga vänner, både nära och långväga och en himla massa prat! Som det ska va! Imorse vaknade alla ganska så tidigt, så vid fem i tio blev det en promenad ner till stranden och sedan sol och bad i några timmar. Riktigt skönt!  =)

bilder från gårdagskvällen



carro :)




Ikväll blir det bio.. Igen! Men denna gången ska vi se batman :) Ska bara hoppas att jag håller mig vaken me. Är toktrött sen lite dålig sovande i natt. :( Men men, med lite vila nu så bör det nog fixa sig det me. =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0