Kristianstaddagarna är igång

Jupps i fredags blev det då in till stan på kvällen me carro och christian. Gick som vanligt lite rundor på stan mellan lilla och stora torg och kollade på folk typ. Vid tio körde vi ut till näsby för att hämta mange och sedan blev det ännu en runda mellan stora och lilla torg innan vi gick tillbaka till stora torg för att kolla på Smen´s Baglomma! Det var som vanligt bra och fullt ös på torget. Som det ska vara när det är invigning. :P Roligt, roligt!

Igår fick jag äntligen sova utan att bli väckt av en väckarklocka.. underbart! Sedan blev det en väldigt slapp dag hemma, då jag fick för mig att sortera bland all musik på datorn.. Så lyssnade nog igenom några tusen låtar.. Skoj, skoj! Man hittar alltid gamla favoriter när man gör sånt!  =) Vid sextiden blev det sedan att ta en fullsatt buss in till stan och hem till zarah, fredrik o molly för att ha en mycket trevlig kväll me mat och dricka. =) Och molly är ju bara såå söt! =) Sedan blev det ner på stan för att se artmade, träffade Lina och hennes vänner och sedan kom även Carro! Artmade var bra som vanligt. Fast årets konsert var inte lika bra som förra årets. Men det var mycket bra ändå! :P Väl hemma vid två i natt blev det till att sova, skulle ju upp fyra timmar senare för att jobba. Men upp kom jag, även om det var lite jobbigt. Men det blev inte värre än att jag var lite seg på jobbet idag.. Men det var Julia me, så vi kompletterade varandra rätt så bra då! =)

Nu ska jag vänta på att familjen kommer hem från sin semester och sedan blir det diggiloo ikväll med en tredjedel av släkten typ! =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0