rea överallt!

Hra gått på stan i några timmar nu och vart man än går är det rea. Men tror inte att jag hittade nåt på rean.. Nej, då! Som vanligt finns det en hel del. Men väl det som jag kan tänka mig är ju självklart slut i min storlek. =(
Däremot blev det ett par shorts på H&M och en ny mascara. (köpte en ny för några månader sen, men den är förfärlig i borsten, och gör mest ont. Så har fortsatt med min gamla som är nästintill slut nu. Så därför tog jag ett beslut med mig själv att det var lika bra att köpa en ny av samma sort som jag hade innan. Den vet jag ju är bra och funkar för mina ögon! =) Letade även efter väska, en i större format. Och hittade en ganska passande på H&M. Dock var den utan dragkedja, och vill egentligen ha en med dragkedja. Så letade lite vidare.. och hittade några, fast ingen lika fin och i samma färg.. så ska fundera på om jag ska köpa den ändå.. :P
Var även inom stationen och hämtade ut min tågbiljett till senare idag, så slipper jag göra det senare! :P

ett av dagens inköp =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0